Finansowanie firmy. Kredyty, leasingi pożyczki B2B.
Homedesign 2020 - nowoczesne wnętrza domów i mieszkań.
Gwarancje ubezpieczeniowe są wymagane dla firm startujących w przetargach publicznych i prywatnych oraz dla firm starających się o nowe kontrakty inwestycyjne. Jest to często warunek niezbędny dla podpisania umowy z kontrahentem. Z gwarancji ubezpieczeniowych najczęściej korzystają firmy budowlane oraz usługowe, pracujące przy realizacji dużych przedsięwzięć.
Jak to działa?
Najprościej mówiąc ubezpieczyciel w zamian za ustaloną z firmą składkę zobowiązuje się wypłacić określoną kwotę na rzecz beneficjenta gwarancji w przypadku nie wywiązania się przez nią z podpisanego kontraktu. Dzięki wykupieniu gwarancji firma nie musi wpłacać gotówki w ramach zabezpieczenia całego kontraktu co jest dla niej dużym ułatwieniem
Oferujemy dostęp do następujących gwarancji:
Gwarancja wadium,
Gwarancja dobrego wykonania kontraktu,
Gwarancja usunięcia wad i usterek,
Opisywane wyżej instrumenty finansowe pozwalają uczestniczyć podwykonawcom w lukratywnych kontraktach bez konieczności zamrażania dużej ilości środków pieniężnych. Firm starająca się o zawarcie gwarancji przedstawia charakterystykę kontraktu, jego wartość, zakres wykonywanych robót oraz termin ich zakończenia. W zależności od rodzaju gwarancji ubezpieczeniowej klient przedstawia niezbędne dokumenty które pozwolą Towarzystwu na zawarcie gwarancji.Czas zawarcia ubezpieczenia takiego ubezpieczenia waha się od 3 dni do kilku tygodni w przypadku dużych kontraktów (od chwili złożenia wszystkich dokumentów do ubezpieczyciela). Możliwe jest zawarcie jednorazowej gwarancji lub kilku w ciągu roku. Ze względu na specyfikę tego rozwiązania zachęcamy do indywidualnych rozmów z naszymi doradcami.
Szczegółowych informacji udzielamy pod numerem telefonu: +48-602-757-289.